2013. május 19.

:)

Hello-bello, kedves olvasóim. :)

Azért nem hoztam még a részt, mert a 4 komment nem nagyon akart összegyűlni, de mivel meg lett, így este felé, ha minden igaz és elkészülök, felrakom a következőt! Mivel ahogy láthatjátok, már sajnos a vége felé közeledik a sztori, így az izgalmak fokozódni fognak, remélem ezek után is olvasni fogjátok, és, hogy tetszeni fog! A kommenteket továbbra is várom, köszönöm őket! :)

Egyébként belekezdtem egy új blogba! Ez nagyon más mint a többi sztori, talán ilyen magyar fanfic-et még nem is láttam! Hamarosan kész lesz a trailer videó, ha érdekel írjatok egy komit, vagy a chatbe, kíváncsi vagyok hányan olvasnátok. A történetről csak annyit, hogy ez is One Direction fanfiction, de a poént egyenlőre még nem szeretném lelőni, legyen elég annyi, hogy ilyent szerintem még nem olvastatok. :P

Továbbá el kell újságolnom... Képzeljétek, kaptam egy díjat! :P

Először is hatalmas köszönet érte Szilvinek, nagyon örültem neki, ez az első díjam, nem olyan népszerű a blogom, nincs sok olvasóm, így nagyon-nagy megtiszteltetés! :)


Válaszaim:
1) Mikor kezdtél el írni?
Az első történetemet körülbelül 4 éve írtam, fanfiction-ből ez az első, de biztosan nem az utolsó. :)
2) Van kedvenc fanficed? Ha van miért az?
A legtöbb fanfic-t amit elkezdek olvasni imádom, kimondott kedvencem sem nagyon van, de ha ki kellene emelnem egyet, az a barátnőm története lenne, ami bár a neten még nincs fent, én máris hatalmas rajongója vagyok. Viki, ez neked szól. <3 :D
3) Ki az az ember akire felnézel?
Ha hírességet kellene mondanom én egyértelműen Demi Lovato-t mondanám, felnézek rá a kitartása, lelki ereje és a rajongók iránti szeretete miatt. Ha nem hírességet, akkor pedig a szüleimet. :)
4) Ha lehetne milyen szuper erőt kívánnál magadnak?
Bár a láthatatlanná válás és a gondolatolvasás is csábít, maradok a repülésnél. :D
5) Milyen sűrűn hozod a részeket az olvasóknak?
Igyekszem hetente hozni, bár ez attól is függ, hogy milyen gyorsan van meg a 4 komment. :)

Továbbküldeni egyenlőre még nem tudom, de majd ha lesz rá alkalmam megpróbálom! :)


1 megjegyzés: