2013. április 21.

Sziasztooook! :)

Sziasztok fiúk, (? :D) lányok!
Első sorban szeretném megköszönni a kommenteket, annyira örülök nekik, és légyszi ezt a kedves szokásotokat a jövőben is tartsátok meg. Kimondhatatlanul hálás vagyok minden egyes véleményért.
Aztán... Ahogy gondolom az már feltűnt nektek, újítottam a design-on, remélem elnyeri majd a tetszéseteket! :) Továbbá.. Bocsi, hogy csúsztam a résszel, de ismét nem volt időm írni. De azt viszont megígérhetem, hogy a 20. fejezet még a hétvégéig felkerül, és előre szólok, hogy ez nem olyan lesz mint a többi rész, remélem tetszik majd nektek! Annyira izgatott vagyok, alig várom már hogy megmutathassam! :D
Valamint felhívnám a figyelmeteket, hogy létrehoztam a bejegyzések alá egy kis vélemény nyilvánító.. cuccot, szóval ha kommentet nem is kapok, akkor lécci legalább ott válasszátok ki, hogy mennyire tetszett a rész. :P
Egyenlőre azt hiszem ennyi lett volna, sok puszi, imádlak titeket!
Lucy xx

Hahó, késni fogok egy kicsit, a 20. rész keddre, vagy szerdára lesz csak fent! A hétvégén nem értem rá írni, remélem megértitek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése